retele sociale tagged posts

tulburari de personalitate

Sufera website-ul tau de „tulburari de personalitate”

Impregnarea web Site-ului tau cu personalitate este una din cele mai eficiente cai de a transmite o atingere umana. Vizitatorii sunt interesati in web site-uri accesibile, care sa nu intimideze, exact asa cum sunt atrasi de oameni simpli si prietenosi.

Conexiunile clientilor sunt importante acum pentru rezultatele Google

Chris Crum | Staff Writer

Google pune rezultatele sociale in MIX

     Daca sunteti una dintre acele persoane inca sceptice fata de utilizarea mediei sociale in afaceri, s-ar putea sa fiti interesati sa aflati ca Google Social Search – nu mai este un experiment.  Desi inca are eticheta beta. Toti stiam ca se va intampla mai devreme sau mai tarziu, dar acum s.a intimplat.

     ...

10 moduri de a vă mării traficul pe websitul dumneavoastră

de Titus Hoskins

     Pentru a avea un website de succes trebuie sa aveţi trafic sau vizitatori pe site. Fără trafic site-ul dumneavoastră perfect nu este de nici un folos; la fel de bine ar putea să nu existe .
     Mai mult de atât, pentru că traficul este un element esenţial pentru orice site de succes mulţi programatori incepători fac greşeala să creada ca tot traficul este creat la fel. O uriaşă gresală.

     Daca traficul este regele, traficul cu ţintă este Zeu. Tot traficul este bun dar este o mare diferenţă între traficul obişnuit si traficul cu ţinta. Cineva care foloseşte link-ul site-ului dumneavoastra şi caută exact produsul sau informaţia dispusă de dumneavoastră este considerat a fi “target visitor”...

Web 2.0

     „Web 2.0 este un termen care desemnează o mulţime întreagă de aspecte interactive şi colaborative ale Internetului, şi aici în special ale World Wide Web, de natură foarte recentă – apărute prin anii 2004-2005. Deci la Web 2.0 nu este vorba de versiunea doua a unui software sau a unei tehnici Web. Inventatorul şi promotorul termenului Web 2.0 este Tim O’Reilly. Pentru diferenţiere, tradiţiile Web care existau până la apariţia Web 2.0 sunt numite Web 1.0.” ( sursa -Wikipedia )

     Modul de prezentare a informatiei este colaborativ si interactiv. Exemple tipice pt acestea sunt Blogurile Wiki,  Retele Sociale, programe de comunicare, etc.

Twitter

     Twitter este o Retea Sociala si un serviciu de Micro-Blogging ce permite utilizatorilor sa trimita si sa citeasca actualizari numite si „tweets” . Tweet-urile sun mici texte publicate, de lungime pana-n 140 caractere care se afiseaza pe pagina de profil a utilizatorului, si sunt distribuite altor utilizatori care s-au inscris la el ( numiti followers ). Expeditorul poate restrictiona transmiterea la cercul de prieteni, sau in mod implicit, permite accesul oricui. Utilizatori pot trimite si primii tweet-uri prin website-ul Twitter, SMS-uri sau alte aplicatii. Serviciul este liber si gratis pe internet, dar, trimiterea de SMS-uri implica servicii de telefonie oferite de diverse companii, si deci se plateste.
De la crearea lui in 2006 de catre Jack Dorsey, Twitter a castigat populari...

Retele sociale

     Retelele sociale – social networking (eng) – sunt comunitati online, asemanatoare zonelor publice, in cadrul carora cei inscrisi sunt interesati sa cunoasca si sa interactioneze cu oameni, sa castige notorietate in acest cerc virtual de prieteni. Participantii la aceste retele sociale se grupeaza in functie de interese, pasiuni, hobby-uri, se „intalnesc” in spatiu virtual, participa la dezbaterii, exprimandu-si opiniile.

Retelele sociale virtuale sunt ultima generatie de „spatiu public mediat” – spatiu in care oamenii se pot aduna intr-o zona publica medita de tehnologie. Intr-o anumita masura, spatiile mediate sunt similare cu cele nemediate, precum parcuri, mall-uri, parcari, cafenele, etc. Adolescentii sunt acolo pentru a se conecta cu prietenii lor...