cuvinte cheie tagged posts

Super optimizati si veti fi penalizati

Presupun că sunteţi familiarizaţi cu termenul de Search Engine Optimization -Optimizare pentru Motoarele de Cautare, alias SEO, pentru că toată lumea pare a fi. Ei bine, acest articol va fi despre SEO. Vreau să avertizez cititorii despre supra-optimizarea site-ului sau a blog-ului, deoarece acest lucru poate sa duca la penalizare de către motoarele de căutare.

Marketing Online

Serviciu de marketing, centrat pe internet, analizeaza prezenta companiei, a produselor si serviciilor sale pe internet. Avand ca sprijin SEO – Search Engine Optimization, pe baza studierii pietei online, a concurentei si a potentialilor clienti, se fac predictii si se construiesc campanii de promovare online, bine targetate,

Marketing OnLine Serviciul de Marketing OnlineMOL este dedicat companiilor care nu au un serviciu de Marketing dedicat, vor sa-si externalizeze acest serviciu, sau externalizeaza numai componenta online. Fara un studiu de piata adecvat, si un set de masuri de promovare a produselor si serviciilor, activitatea de vanzare are de suferit. MOL se substituie unui departament de marketing, la niste costuri reduse dar cu rezultate excelente.

Marketing-ul On-line / Online presupune:

  • S...

10 moduri de a vă mării traficul pe websitul dumneavoastră

de Titus Hoskins

     Pentru a avea un website de succes trebuie sa aveţi trafic sau vizitatori pe site. Fără trafic site-ul dumneavoastră perfect nu este de nici un folos; la fel de bine ar putea să nu existe .
     Mai mult de atât, pentru că traficul este un element esenţial pentru orice site de succes mulţi programatori incepători fac greşeala să creada ca tot traficul este creat la fel. O uriaşă gresală.

     Daca traficul este regele, traficul cu ţintă este Zeu. Tot traficul este bun dar este o mare diferenţă între traficul obişnuit si traficul cu ţinta. Cineva care foloseşte link-ul site-ului dumneavoastra şi caută exact produsul sau informaţia dispusă de dumneavoastră este considerat a fi “target visitor”...

Algoritmul Google, 10 factori pozitivi

10 Factori care influenteaza in mod pozitiv pozitionarea sitului dv. in raport cu Motoarele de cautare. Parerile unora dintre cei mai cunoscuti specialisti SEO

 

  1. Folosirea covintelor cheie in titlu : observati ca aveti taguri HTML care reflecta termenii cheie dupa care va fi gasit site-ul dumneavoastra. Acest sfat il dau inca de cand am inceput sa scriu despre SEO in 1996. Chiar si dupa 11 ani acest element este cel mai important in opinia multor specialisti – Danny Sullivan, Search Engine Lan
  2. Popularitatea Golbala a link-ului : (“link-ul total” este masurat prin intermediul link-urilor de pe toate site-urile de pe web – aprecierea se face atat calitativ cat si cantitativ). “Ganditi-va la un site ca la un oras...

TAG

     Tag-urile sunt Cuvinte cheie folosite pentru clasificarea unui element de continut. Clasificarea in acest fel a elementelor de continut (pagini de internet, posturi pe blog, fotografii, filme etc.) duce la formarea asa-ziselor taxonomii populare.

     Un tag este un cuvant cheie sau un termen asociat unei bucati de informatii ( precum bookmark, imagine digitala, sau fisier) ( wikipedia )

     Technorati a fost printre primele servicii care au dat sprijinit tag-urilor. Acestea reprezinta cel mai important element din algoritmul de cautare al Technorati.

SERP

     Search Engine Results Page. Este lista de pagini web, returnata de motorul de cautare, ca raspuns la o interogare cu Cuvinte cheie. Rezultatul, include in mod normal, o lista de pagini web, cu titluri, o legatura (Link) catre pagina, si o scurta descriere, aratand unde cuvintele cheie s-au potrivit continutului din pagina. SERP se poate referii la o singura pagina de legaturi returnata, sau la setul de linkuri returnat pentru o cautare.

     Rezultatele includ in mod normal o lista de pagini web, cu titluri, un link catre pegini, si o mica descriere aratand unde cuvintele cheie se potrivesc continutului din pagina. SERP se poate referii la o singura pagina de linkuri, sau la tot setul de linkuri returnate la o interogare de cautare.

Cum sunt generate intrarile SERP ?

     Prin...

Tinta precisa a cuvintelor cheie

     Alegerea Cuvintelor cheie este hotaratoare pentru pozitia pe care site-ul dv. o va ocupa in lista de rezultate ( SERP – search engine results page ) la o cautare cu motoare de cautare ( precum Google, Yahoo, etc.)

     Chiar daca un cuvant cheie pare a fi valorors, poate sa nu fie chiar asa pentru afacerea dv. De exemplu, daca sunteti medic ORL-ist si aveti un cabinet in Brasov, cuvantul cheie medic pare a fi bun. Dar 98% din cei care cauta nu locuiesc in Brasov. Asa ca ar fi preferabil sa incercati mai bine:

  • medic Brasov
  • medici in Brasov

Chiar in interiorul unui domeniu de nisa ca acesta, se pot face cautari mai specifice, care pot da rezoltate mai bune:

  • medic ORL Brasov
  • Brasov medici ORL

     Oricum, este mai greu de a performa dupa un cuvant cheie precum ” medic ” , u...